Elbaman 2012

by Lumír 26. listopadu 2012 20:04

Druhá návštěva Elby a letošní třetí dokončený ironman.

Po loňském úspěšném dokončení Elbamana, jsem moc dlouho nepřemýšlel a přihlásil se i na letošní ročník. Na Elbu jsme vyrazili v neděli 23.9. ráno a bez problémů jsme v podvečer dorazili do Ovara v Itálii, kde jsme plánovali přespat jednu noc a já jsem chtěl další den vyjet na Monte Zoncolan.

V pondělí ráno před 8 jsem vyrazil. Kopec je to opravdu hodně těžký, není tam kousek místa kde by se dalo odpočívat a sklon trati je šílený. Když to srovnám s Passo dello Stelvio(které jsem jel letos v létě), tak dle mě je Zoncolan daleko náročnější kopec. Na necelých 11km se vystoupá přes 1200 výškových metrů a průměrný sklon je 11,5%. Nahoru jsem dřel něco přes hodinu. Bohužel bylo zataženo, takže vrchol byl v mracích a nic nešlo vidět. Za krásného počasí je tam prý jeden z nejkrásnějších výhledů v této části Alp.

WP_000224

Na Elbu jsme dorazili v pondělí večer a hned nás čekalo nemilé překvapení – moře bylo hodně divoké a počasí taky nevypadalo nejlépe. Byli jsme tam a stejně se už nic nedalo dělat, jen zůstat a věřit, že se počasí zlepší a moře uklidní. V příštích dnech bylo počasí takové neslané nemastné, ani slunko ani zima. Moře se ale naštěstí pomaličku uklidňovalo a vypadalo to, že v neděli na závod bude bez vln.

Tratě závodu zůstaly téměř totožné jako v loňském ročníku, jediná změna byla v tom, že se na trati kola nezajíždělo do centra Marina di Campo, ale jelo se hned z města pryč. Což mělo za následek zkrácení tratě o necelé 3 kilometry. My jsme oproti loňsku také nic nezměnili a bydleli jsme na stejném místě Veselý obličej v kempu La Foce.

Je tu neděle 30.9. ráno a to znamená start letošního ročníku Elbamana. Před 6 ráno jsme společně s Viktorem dorazili do depa a začali si chystat věci. Viktor měl více času, jel polovičního IM a startoval až po 8, ale chtěl vidět start IM tak proto dorazil už se mnou – za 2 roky se na start Elbamana snad postavíme společně Veselý obličej. V depu jsem byl nachystaný celkem rychle a bez problémů – asi se už projevuje častější účast na IM a příprava díky tomu probíhá tak nějak automaticky Veselý obličej.

elbaman2012_1

Start závodu je v 7:00, moře je relativně klidné a tak si říkám že bych mohl vylepšit čas z loňska. Bohužel hned ze začátku cítím, že to dnes ve vodě není ono a hodně se trápím. Většinou se ve druhé pulce plavání dostanu do tempa, ale dnes to prostě nejde. Trápím se a z vody vybíhám až za 1:04. První depo zvládnu za necelé 4 minuty a vyrážím na kolo.

Z kola mám největší obavy, přece jenom od Embrunmana neuběhlo zas tolik času a tak vůbec netuším jak se mi pojede. Naštěstí z loňska už znám detailně celou trať a tak vím kdy mě čeká jaký kopec a psychicky se na ně připravuji předem Veselý obličej. První dva okruhy se mi jedou pocitově dobře a jsem schopen v kopcích i předjíždět soupeře. Klasicky pak ztrácím ve sjezdech, ale už to není taková tragédie jako loni, asi se projevily sjezdy co jsem absolvoval v letě na Embrunmanovi Veselý obličej. Ve třetím kole dostávám menší krizi, ale není to nic hrozného co bych nepřekonal a tak se úspěšně dostávám do druhého depa. Na kole jsem se trápil necelých 7 hodin a už se těším až se proběhnu.

elbaman_2012_2

Ve druhém depu jsem se zdržel něco přes 6 minut a v klidu vyrazil vstříc maratonu. Na běh jsem se těšil a chtěl jsem si maraton zase po delší době trošku užít a moc se netrápit. Bohužel se začalo kazit počasí a přišel pořádný slejvák, který zatopil některé silnice a běželi jsme po kotníky ve vodě. Taky se ochladilo, takže moc příjemné to nebylo. Navzdory počasí se mi však dařilo držet celkem slušné tempo, které jsem byl schopen v závěru i vystupňovat. A tak jsem se do cíle dostal za 3:53:30, což celkově dalo 12:05:15.

Lumir Elbaman

Sice jsem si nesplnil plán, který jsem měl před startem – a to bylo co nejvíce se přiblížit času 11:30. Ale vzhledem k tomu, že jsem na kole v nohách ještě cítil letošního Embrunmana, tak jsem spokojen. Hlavně běh mě příjemně překvapil, zvládl jsem ho bez problémů/krizí a v celkem slušném čase. Příští rok Elbamana vynechávám, ale pokud vše půjde jak má, tak v roce 2014 budu opět na startu a věřím, že ne sám Veselý obličej.

Výsledky. Fotky od Kamči K.

Tags: , ,

Triatlon | Závody 2012

Lysacup 2013 – 4.etapa Ostravice, Mazák

by Lumír 25. listopadu 2012 20:49

Premiéra na trati a zatím letošní nejlepší umístění.

V sobotu 24.11.2012 se konala už 4. etapa Lysacupu 2013, tentokrát se startovalo z Ostravice, Mazáku. Na dnešní etapu jsem jel pouze sám a navíc to byl i můj první start na této trati. Začátek trati byl pro mě neznámou, ale zhruba kolem poloviny už jsem to znal – trať se totiž napojuje na dobře známou červenou z Ostravice a přes Lukšinec stoupá až na vrchol.

Dnes se startovalo téměř přesně v 10, já jsem startoval přibližně z první 1/3 startovního pole a musím říct, že prvních pár stovek metru bylo dost tlačení a nedalo se běžet jak jsem chtěl. Příště se musím protlačit více dopředu ať můžu hned ze startu běžet jak chci. První 2kilometry se běžely “překvapivě” do kopce po asfaltové cestě, tempo bylo docela přijatelné a já jsem se postupně propracovával dopředu. Pod Lukšincem jsem se pohyboval kolem 40. místa a to jsem udržel až do cíle, kde jsem doběhl za 49:30 na 39. místě.

lc_mazak_2013

Tuto etapu hodnotím kladně, neměl jsem žádnou krizi a byl jsem celkem bez problémů schopen běžet na celé trati. Co se mi nepovedlo byl start, ale to snad do příštích etap vychytám a až napadne sníh tak to bude klíčové – nejsem takový borec jako Luboš Kováčík, který startuje jako poslední a končí v TOP 10 a ještě točí video z trati Veselý obličej. Takže se už těším na další etapu a doufám že nás bude zase více.

Na tento ročník jsem si pořídil nové boty Inov-8 X-talon 190, zatím jsem v nich běžel 3 etapy a mám z nich opravdu příjemný pocit. Jsou lehoučké, při běhu ani nevím že je mám na nohách a v podmínkách, které zatím byly obstály na výbornou. Jsem zvědavý jak to bude na sněhu, ale věřím že obstojí také.

inov-8 x-talon 190

Běh o pohár Jehnic

by Materazzi 19. listopadu 2012 11:51

První závod brněnského běžeckého poháru

V sobotu jsem se vydal do Jehnic na start zimního brněnského běžeckého poháru. Běžců se na startu sešlo opravdu hodně. Téměř tisícovka borců závodila v rozličných věkových kategoriích na rozličných tratích. Já jsem se přihlásil jako obvykle do závodu mužů a veteránů. V Jehnicích se to týkalo tratě dlouhé lehce přes 10 km. Start byl do kopce po asfaltce, a pak kousek dolů kde začínal cca 4 kilometrový okruh po lesních cestách, který se běžel dvakrát. Nejdříve se pořád stoupalo s tím, že stoupání se stávalo postupně prudším, a druhá polovina okruhu byla z kopce. Já jsem vystartoval někde z poloviny startovního pole a zhruba stejně jsem i doběhl do cíle. Start byl ještě zpestřen tím, že Daniel Orálek se někde na startu zapomněl a tak se musel prokousávat postupně celým čtyř set hlavovým davem dopředu.

Lumír říkal, ať se snažím do kopce běžet naplno a z kopce s rezervou a tak jsem to i provedl. Do kopce jsem předbíhal a z kopce jsem se šetřil. To však platilo jen do druhého kola. V dlouhém seběhu prvního kola jsem se těšil, jak to nahoru zase rozpálím, ale ouha nohy mě už nechtěly poslouchat a vypověděly službu. V následném stoupání jsem hodně ztratil, propadl se v pořadí a byl jsem rád, že jsem se nějak vyškrábal nahoru. Dolů to bylo v pohodě, ale pak jsem se ještě potrápil při stoupáníčku před seběhem do cíle. V cíli jsem byl v čase 48:41. Nebylo to nejhorší, ale určitě jsem čekal lepší výsledek.

Výsledky  Fotky pak v následujících odkazech:

Lysacup 2013 – 3. etapa Šance

by Petr 18. listopadu 2012 22:34

Rekordní etapa – na startu přes 300 účastníků.

Po týdnu jsme se opět sešli ve stejném složení na 3. etapě LC 2013, Lumír, Honza a já  (Petr). Místo startu etapy bylo z krásného prostředí hráze přehradní nádrže Šance,kde jsme dorazili  dříve asi v 9 hodin, jelikož zde není moc místa k parkování, a účastníku bylo hodně, rekordních 320. Poté, co se Honza zaregistroval, jsme se rozběhali a chvíli čekali na start.  10:15 jsem vyrazili směr Lysá Hora po žluté značce. Honza s Lumírem  vepředu a já jsem je jistil zezadu. Tato etapa byla pro mě lepší než předchozí, jelikož terén nebyl tak kamenitý a rozbitý a také se mi podařilo uběhnout asi polovinu trati. Kluci si také nestěžovali a byli v pohodě. Je vidět, že Lumír začíná trénovat a forma se lepší. Dnes to bylo 58. místo celkově a 41. v kategorii s časem 52:04 min. Honza také super, čas 57:49 min a celkově 133. místo. Já jsem byl rád, že jsem si dobře potrénoval, nohy mám celé a  možná časem bude i nějaký lepší výsledek (zatím 1:05:14  a 238. místo).

lc_2013_sance_honza_1lc_2013_sance_lumirlc_2013_sance_petr

Pražský maraton 2012

by Karel 14. listopadu 2012 17:03

Úspěšná premiéra na maratonské trati.

Startovní sezónu jsem se rozhodl zakončit něčím náročnějším a přihlásil jsem se na Pražský Maraton, který se konal 20.10.2012 ve Stromovce. Cíl byl vzdálen přesně 9kol (1x2km a 8x5km) a podmínky přímo ideální. Bylo zamračeno s teplotou kolem 13 stupňů a bezvětří.

Na delších tratích mám dost často problém s křečemi, tak jsem si na startu ještě stihnul půjčit stehenní a lýtkové návleky od Petra Vabrouška, abych vyzkoušel jestli mi to pomůže a už jsem se chystal na start v 10h.

Začátek byl hodně rychleji. Hned od začátku jsem si říkal, že musím pomalu, abych někde neodpadnul. Koukal jsem kolem sebe a říkal si, že je to dobrý, že všichni běží stejně pomalu jako já. Opak byl ale pravdou a po prvním kilometru jsem zjistil, že naopak já běžím stejně rychle jako všichni kolem. Chtěl jsem zpomalovat, ale prostě to nešlo. Nakonec jsem začal zpomalovat až na 4km, ale stejně jsem běžel dost rychle. Na 10km jsem zjistil, že jsem si dal osobák a vesele pokračoval dál se skupinkou několika důchodců, kteří mi nakonec stejně utekli. Na půlce jsem zjistil, že mám další osobák a pak už jsem bojoval o dokončení. První krize na 25km, druhá na 35km. Posledních 7km jsem běžel spolu s dalším běžce a navzájem jsme se hecovali. On mě vytáhnul z mentální krize a já pak jeho z fyzické. Poslední kilometry jsme zrychlovali a závěrečných 200m jsme běželi i něco jako sprint. Aspoň z našeho pohledu.

Kdybych to zhodnotil, tak to byl super běh. Podmínky parádní, skoro žádné křeče (návleky pomohly), přežil jsem, dva osobáky a nakonec čas pod 4:30. Určitě je co zlepšovat, ale to je vždycky. Hlavně bych asi neměl dávat na maratonu tolik osobáků :)

Lysacup 2013–2. etapa Janovice-Bystré

by Honza 12. listopadu 2012 22:31

Téměř letní počasí, nahoře vichřice a dvojitá premiéra.

Barvy našeho týmu jsme se tentokrát vydali hájit v sestavě Lumír, Petr a já (Honza). Počasí bylo vynikající a podle předpovědi neměl být nahoře žádný sníh. Auto jsme zaparkovali u Rajské boudy a dali si dva kilometry na rozběhání k místu startu. Já a Petr jsme byli letos poprvé, takže jsme si museli vystát frontu na náramek s čipem. Star závodu byl trochu zpožděný, protože takových, jako jsme byli my dva s Petrem, bylo opravdu hodně. Asi čtvrt hodiny po desáté byl závod odstartován. Lumír se probojovával kupředu, ale já jsem nechtěl začátek přepálit. Držel jsem se celou dobu s Vikoušem Kubitou. Malý odstup se mezi námi vytvořil při stoupání z Tanečnice na Kykulku. Pak následoval velice příjemný seběh a nástup do závěrečného stoupání k cíli. Úplně na závěr nás čekala chuťovka v podobě severní sjezdovky. Tento úsek už většina závodníků šla pěšky. Potom stačilo doběhnout k vrcholu a nechat si „pípnout“ čip. Tady jsem se však špatně zorientoval a propásnul asi dvě minuty. Nicméně jsem byl i tak hodně spokojený, protože jsem byl za Lumírem jen tři minuty a Viktora jsem nechal za sebou J Petr závod také dokončil a na poprvé to byl super výkon.

Běh za Jedovnickým kaprem 2012

by Materazzi 12. listopadu 2012 10:23

Únava a silný vítr ovlivnil můj výkon

Až v sobotu po obědě jsem se rozhodl zajet si zazávodit a po roce se vrátit do Jedovnic na místní Běh za Jedovnickým kaprem. K prezentaci jsem dorazil na poslední chvíli a koukám že kousek přede mnou stojí ve frontě můj triatlonový idol Petr Vabroušek. To asi rodina Vabroušků dostala chuť na kapříka, říkám si, jelikož v Jedovnicích dostává každý vítěz kategorie živého kapra. Po registraci mi zbývalo deset minut na rychlé převlečení, a rozklusání. Při rozklusání jsem měl po včerejším delším běhu nohy jako z olova a tak mi bylo jasné, že to dnes nebude nic moc. No nic, tělo si musí zvykat, jelikož pátky (tedy většinou dny před případným závodem) chci přes zimu dlouhé běhy běhat. Na startu jsem měl ještě tu čest vysvětlit Petru Vabrouškovi jak se nabíhá do druhého kola a pak už jsem jen čekal na startovní výstřel.

Hned po startu jsem se přes citelnou únavu snažil držet naplánovaného tempa. V silném protivětru síly ale rychle ubývaly a už kolem třetího kilometru jsem začal zpomalovat a následovalo nekonečné trápení se až do cíle. Postupně jsem se propadal až na konečné 52 místo ze 103 startujících. K únavě postupně přibyla bolest stehen a pak i bolest spodních zad. Navíc v pasážích proti větru jsem měl pocit, že stojím na místě. No byl jsem opravdu šťasten, když jsem doběhl do cíle. Můj čas na 11 kilometrech byl 50:05. Je to o sice o 20 sekund lepší než loni, ale loni jsem touhle dobou začínal běhat po 3 měsíční pauze. Závod vyhrál s velkým přehledem Lukáš Olejníček a tak rodina Vabroušků byla zřejmě bez večeře.

PS Pokud to náhodou Petr čte tak se se mu omlouvám, že si z něho utahuju.

Výsledky

Fotky

Běh kolem Křetínky

by Materazzi 9. listopadu 2012 13:05

Pěkný běh kolem přehrady Křetínka vedle Letovic

Zatímco kolegové s týmu Fugy lámali své osobní rekordy na Hornické desítce, já se vydal do Letovic na běh kolem přehrady Křetínka. Start tohoto závodu je od sportovní haly v Letovicích a běží se něco přes 14 kilometrů kolem přehrady po místních asfaltových komunikacích. Profil je sice zvlněný, ale žádné extrémní stoupání na trase nejsou. Dal jsem si cíl nepřepálit začátek a příblížit se tempu, které jsem dosáhl před 14 dny na Kuřimské hodinovce. Myslím, že jsem cíl celkem naplnil. Po startu jsem zvolil rozumné tempo, pár kilometrů jsem běžel s mírnou rezervou, a pak už jsem prostě valil co to dá. Někde na třetím kilometru jsem předběhl Zdeňku Komárkovou, a jelikož jsem ji zatím v těch pár bězích kde jsem ji potkal ještě nikdy neporazil, snažil jsem se ze všech sil aby mne už nedohnala. Víceméně rozhoduto bylo už někde na 12 kilometru. Pak trať klesá dolů do Letovic a tam už jsem si věřil, že mne nikdo nepředběhne. V cíli jsem byl v čase 1:03:39 na 42. pozici ze 150 startujících běžců. Hodinky mi ukázaly tempo 4:28/km. S výkonem jsem byl spokojen, jelikož jsem běžel myslím celkem rovnoměrně - po cca 3 kilometru mne předběhli 2 běžci a jiné 2 jsem naopak předběhl já.

Fotky naleznete zde – bohužel jsem se na fotkách nenašel, akorát na jedné, kde jsou moje tenisky, nohy a kousek mého auta. Asi jsem pána fotografa zaujal více botama, než svým běžeckým stylem… :o)

A výsledky jsou tady

5BV 2012 – 10. ročník

by Lumír 8. listopadu 2012 08:00

Nový parťák a zdoláno všech 5 vrcholů.

Závodu 5BV jsem se letos zúčastnil již po 5. Tento rok to však bylo s novým parťákem. Původně jsme se přihlásili jako vždy společně s Vilémem, ale v pátek, den startu, Vilém svou účast zrušil. Celkem mě naštval a byl jsem rozhodnutý, že jiného parťáka hledat nebudu a do závodu nenastoupím. Nakonec jsem si to rozmyslel a začal ve svém okolí hledat někoho kdo by se mnou šel. Hned druhý pokus vyšel a tak jsme se s Viktorem Kubitou cca 4 hodiny před startem domluvili, že do toho půjdeme spolu. Pro Viktora to bylo těžší, neměl nic připraveno a vůbec netušil co ho čeká. Nakonec vše potřebné sehnal a kolem 20 hodiny jsme už byli ve Smilovicích na základně. Tam jsme se zaregistrovali a začali si chystat vše potřebné pro závod. Taky jsme probírali taktiku a vše kolem závodu.

Ve 22:00 byl závod odstartován a my se dozvěděli první vrchol – Konečná. Chvíli jsme ho hledali na mapě, ale nakonec jsem se rozhodli, že se někoho chytneme a půjdeme za ním. Zvolili jsem cestu přes Řeku, nahoru po sjezdovce na červenou a pak dále na Slavíč, Bílý Kříž a Konečnou. Už nahoře nad Řekou začalo mírně pršet a nepřestalo až do rána. Cestou na první vrchol jsem se snažili co nejvíce běžet a celkem nám to šlo. Nikde jsme nebloudili a bez problémů dorazili ve 4:00 na první vrchol. To jsme byli už 35 kilometrů daleko od základny.

Druhý vrchol byla Kozlena. Nebyla daleko a ani se nevzdalovala od základny, jediný problém co jsme měli, že nám došla voda a nikde v okolí žádný pramen. Tak jsem se rozhodli nabrat vodu z potoka. Cesta na Kozlenu byla jednoduchá, stačilo sejít dolů a pak nahoru a byli jsme tam. Zhruba po 8 kilometrech v 5:30 jsme úspěšně dobyli 2. vrchol.WP_000229

Třetí vrchol byl pěkně daleko – Kozubová (chata). Cestu jsme už znali, stačilo dojít kousíček na Bílý Kříž, a tam pokračovat po červené na Slavíč, kde jsme sešli myslím na žlutou pak modrou a došli až k Chatě. Cesta jednoduchá, ale zatraceně dlouhá. Někde za Bílým Křížem přestalo pršet a až na základnu nám to vydrželo. Ale stejně jsme měli boty promočené a nohy pěkně rozmočené. Na Kozubovou to bylo cca 20km a dorazili jsme tam kolem 9. Dozvěděli jsme se 4. vrchol a vzhledem k tomu že byl “jen” přes údolí a chata už bylo otevřená, tak jsme se rozhodli, že si dáme pauzu na nějaké normální jídlo a převlečení do suchých ponožek. Jídlo bohužel žádné nebylo – tak brzy ještě nevaří, tak jsme skončili aspoň u teplého čaje a tyčinek. Přemýšleli jsme co asi bude 5. vrchol, tipovali jsme že to bude něco kolem Čantoryje – schodli jsme se, že v tomto případě by jsme šli zpátky na základnu. Další variantu jsme měli něco kolem Lysé Hory, to jsem v přesvědčení, že to určitě nebude řekl, že v tomto případě na 5. vrchol jdeme.

Čtvrtý vrchol byl Muřinkovský vrch (kaple). Z Kozubové zase jednoduchá cesta, sejít dolů do Lomné, kousek po asfaltu a pak po žluté nahoru ke kapli. Klesání dolů bylo hodně náročné a nohy dostaly pořádně zabrat. Cestu údolím po asfaltu jsme vyklusali, docela solidním tempem 6 min/km a už jsme byli na žluté a začali nepříjemné stoupání na 4. vrchol. Tam jsme dorazili těsně před polednem a v nohách jsme měli necelých 75km. 5. vrchol byl k našemu překvapení Lysá Hora. Trošku nás přešel úsměv a začali jsme přemýšlet jestli půjdeme na Lysou nebo na základnu. Nakonec jsem se shodli, že dojdeme na rozcestí (cca 5km) kde se cesta dělí a tam uvidíme podle toho jak se budeme cítit. Ještě před rozcestím jsme se rozhodli, že zkusíme i pátý vrchol.

Pátý vrchol byla Lysá Hora (chata Kameňák) a byla pekelně daleko, co bylo ale horší, tak cesta z Lysé na  základnu – zhruba 20km jen po asfaltu. Cesta na Lysou byla opět jednoduchá, po červené na Bílý Kříž (už po třetí dneska), pak dolů do Visalají a pak zase po červené nahoru na Lysou. Cestou jsme se domluvili telefonicky s Honzou Hrabcem a Honzou Schwarzem, že nám udělají chvílí doprovod a morálně nás podpoří. Sraz jsme si dali na Bílém Kříži. V těchto fázích závodu jsme už vůbec neběhali a jen chodili. Na Bílém Kříži jsme byli kolem 15:00 a po pár telefonátech jsme se našli i naším H+H doprovodem Veselý obličej. Zvedli nám trošku náladu a vydali se společně vstříc nejtěžší části dnešního závodu. Cestou nahoru jsme vyšli tak, že si ji ani pořádně nepamatuji. Nahoře jsme byli kolem půl 6 a v nohách jsme měli 95km. Nohy jsme už měli pořádně rozbité a tak jsme se ani nemuseli rozmýšlet jestli zůstaneme chvíli v chatě nebo budeme hned pokračovat. Dali jsme si polévku a převlékli se do suchých ponožek – naše nohy bych vám nepřál vidět. Po necelé hodině jsme byli jakž takž připraveni pokračovat na základnu.

WP_000232

Cesta na základnu začala nepříjemným klesání přes severní sjezdovku až do Krásné. Jak jsem si nahoře myslel, že mám nohy po odpočinku v pohodě. Tak dole v Krásné, jsem je měl v ještě horším stavu než nahoře. Viktor byl na tom ještě hůře, měl popraskanou kůži na chodidlech. Dokonce se rozhodl, že půjde bez ponožek. Z Krásné jsem po asfaltu šlapali do Raškovic, kde Viktor vyžebral v jednom baráku suché ponožky Veselý obličej. Tam se k nám taky připojila další dvojce, se kterou jsme společně došli až na základnu. Cesta to byla nekonečná ale ve 4 nám docela utíkala. Na základnu jsme dorazili 23:34. Celkový čas závodu jsme měli 25:34 hodin, zvládli jsme zhruba 118 kilometrů a skončili na 53. místě.

Závod hodnotím pozitivně. Na to jak to během pátku před startem vypadalo špatně, to dopadlo nejlépe jak mohlo. Zvládli jsme všech 5 vrcholů a ve zdraví se vrátili na základnu. Viktor mě příjemně překvapil jak se s takovým těžkým závodem vypořádal a už se těším až ho příští rok potkám na nějakém ironmanovi. Po tom co zvládl na 5BV bude pro něj ironman “pohoda”. Já jsme se v průběhu závodu rozhodl, že to byla moje poslední účast na 5BV. Přístí rok možná s Vilémem vyzkoušíme Beskydskou 7. A v lednu nás čeká další extrém Lysohorská 24 hodinovka www.lh24.cz.

Lysacup 2013–1. etapa Velký Javorník

by Lumír 4. listopadu 2012 22:09

Valaši v první etapě přitvrdili a byla z toho opravdu těžká etapa.

Tak nám zase začal Lysacup. První etapa se už tradičně běží na Velký Javorník a letos se organizátoři opravdu předvedli. Po loňských schodech na můstky se rozhodli schody zařadit hned 2x a závěrečný serpentiny protáhli až do cíle. Tyto změny trati zařazují tuto etapu mezi ty těžší.

lc2013_1_l

Po vydařené sobotní Hornické desítce kluci odpočívali a tak jsem se v neděli na startu objevil pouze já. Vzhledem k sobotnímu závodu a následné oslavě, jsem se této etapy pouze zúčastnil a jediný cíl byl dokončit.

Nebudu to moc protahovat, závod jsem celkem protrpěl a byl jsem rád že ho už mám za sebou. Dokončil jsem na katastrofálním 112. místě, což je mé historicky nejhorší umístění! Příště to už musí být lepší a na startu nás bude taky více.