Moraviaman 2011

by Lumír 28. června 2011 21:15

Ironman v osobáku za 10:16:55.

Tento rok jsem měl v plánu pouze jeden dlouhý triatlon a to Slovakmana. Začátkem května jsem zkusil Viléma jestli bysme treninkově nešli štafetu Moraviamana, ale moc se mu nechtělo. Tak jsem nadhodil Vlastíkovi jestli by do štafety nešel on, ale řekl, že kdyby šel, tak by to chtěl zkusit celé. Slovo dalo slovo a do konce května jsme měli oba zaplacené startovné Veselý obličej. První krok jsme tedy úspěšně zvládli, a teď už nás čekal jen samotný závod – konkrétně 3,8km plavání, 180km na kole a 42,2km běhu. Řekl jsem si, že to půjdu tak abych to dal po kolem 10:45 až 11:00. To znamenalo mít čas po kole kolem 7 hodin a pak doběhnout závěrečný maraton pod 4 hodiny.

Do Otrokovic jsme vyrazli už v pátek, registrace na dlouhých triatlonech probíha den předem. Ubytovali jsme se kousek od depa, což jsme mysleli že bude výhoda. Bohužel pod okny byla hospoda a zrovna v pátek měli venku živou hudbu, která hrála až do 1:00. Nepomohly ani zavřené okna a tak jsme toho moc nenaspali – budíček byl v 5:00. Ráno klasická příprava před závodem, něco sníst, zajít na záchod, zkontrolovat potřebné věci k závodu, nasadit čip, dofoukat kola, obléknout kombinézu a vyrazit do depa. Příprava v depu proběhla bez problémů, jen jsem váhal zda si vzít návleky na ruce nebo ne. Svítilo sluníčko a bylo krásně bez mráčku a proto jsem je nakonec nechal v depu a nebral sebou. Později jsem na kole litoval, že je nemám.

moraviaman_voda

Před startem plavání jsem stihl jen krátké rozplavání a už jsem šel na startovní čáru. Tam jsme si s Vlastíkem popřáli ať se nám daří a v 7:00 odstartovali společně s dalšími 160 závodníky. Plavání bylo rozděleno do 3 okruhů s výběhem po každém kole. Plavání pro mě probíhalo bez problémů, po první bojce jsem doplaval skupinku 2 plavců, se kterýma jsem zůstal až do konce. Plavalo se mi dobře a po prvním okruhu jsem začal věřit na čas kolem 1 hodiny. Nakonec se mi to podařilo a do prvního depa jsem běžel v čase 1:00:48.

moraviaman_po_kole

Na kolo jsem vyrážel na 20. místě, v kategorii dokonce na 5. Vzhledem k plánovanému času na kole, bylo jasné že se v pořadí propadnu. Kolo bylo rozděleno do 4 okruhů, začínalo se směrem na Hulín, po pěkném asfaltu. Pak zpět do Otrokovic a pak dále směr na Kroměříž. Tento úsek už neměl tak dobrý asfalt a byl také více kopcovitý. V průběhu cyklistiky ukázalo počasí co umí, až na sněžení předvedlo snad vše, dokonce i kroupy. Navíc se postupně začal zvedat vítr a úseky na obrátky byly proti nepříjemnému větru. Asi po 30km mi přetal fungovat tachometr a až do konce cyklistiky už nenaběhl Smutný obličej, tak jsem celé kolo odjel podle pocitu. Na obrátkach jsem kontroloval odstup na Vlastíka, který se postupně přibližoval a přibližoval. Podle mezičasů to vypadalo na čas kolem 5:30, což byl pěkný čas a ani jsem se na něho moc nenadřel. Poslední okruh jsem po zkušenostech z Czechmana plánoval zajet volněji, abych předešel případným křečím na běhu. Cyklistiku jsem nakonec zvládl za solidních 5:36:10, oproti plánu jsem měl rezervu přes 20 minut a navíc jsem se cítil fakt skvěle bez jakýchkoli problémů. Těsně před depem mě dojel Vlastík a tak jsme do depa vcházeli společně. Vlastíkovi se podařilo zajet nejrychlejší kolo v jeho kategorii, čas měl 5:22:33.

moraviaman_beh

Na závěrečný maraton jsme vyběhli také společně, z toho jsem moc radost neměl protože to znamenalo, že to nebude na pohodu a budu muset zase porušit plán a běžet rychleji Veselý obličej. A taky že jo, Vlastík to ze začátku pěkně rozbalil, ještě na druhé občerstvovačce jsme běželi společně, dle mezičasů jsme to rozběhli na čas kolem 3:20. Po otočce se mi podařilo zavěsit za Lukáše Krpce (celkově skončil 6.), který byl o kolo přede mnou. S ním jsem odběhl necelý půlmaraton, střídali jsme se vepředu a dařilo se nám držet docela pěkné tempo. Na půlmaratonu jsem byl za solidních 1:42 a cítil jsem se dobře. Vlastík naštěstí zvolnil a postupně jsem se mu začal vzdalovat. Při náběhu do třetího kola jsem zhodnotil, že vzdálenost mezi námi je dostatečná tak jsem mohl zvolnit Veselý obličej. Maraton jsem nakonec dal za 3:37:07 bez krizí, jen v posledním kilometru jsem začal cítil lehké náběhy křečí. Vlastík doběhl za 4:05:02, kdy asi poslední 2km musel přejít do chůze. Po průběhu cíle nás pak čekala finišerská medaile, diplom a sklenička šampusu Veselý obličej.

moraviaman_cil

Výsledný čas jsem měl 10:16:55, což znamenalo 24.místo celkově a v kategorii 9. místo. S časem jsem spokojen a věřím že na Slovakmanovi to může být ještě lepší, tam už se šetřit nebudu a pojedu to naplno.

moraviaman_v_cili

Vlastík dokončil za 10:45:03 (napoprvé parádní čas) celkově na 42 místě a v kategorii na 4. místě, kdy mu bedna utekla o necelých 8 minut.

moraviaman_cil_vlastik

Závodu se také zúčastnili kamarádi z Trisport Teamu, se kterýma v Praze plavu a běhám. V rámci přípravy na Ironman Regensburg postavili dvě štafety a obě štafety dokončili po 10 hodin.

moraviaman_trisport

Moraviaman je opravdu pěkný závod, kterého se v budoucnu určitě ještě zúčastním. Ve srovnání s loňským Slovakmanem, je dle mého názoru těžší kolo i běh. Uvidíme jaké tratě budou letos na novém místě Slovakmana v Pieštanách. Na konec musím poděkovat Marušce a Bohunce za bezchybný servis při závodě. A taky Kamči, že má pochopení pro můj koníček Veselý obličej.

Fotky http://picasaweb.google.com/jijelinkova/Moraviaman2662011# a http://picasaweb.google.com/tri.czechman/moraviaman2011

Výsledky tady.

Televizní záznam ke shlednutí tady.

Tags: , ,

Úspěch na sprint triatlonu v Moravských Budějovicích

by Materazzi 23. června 2011 16:23

Třetí místo v kategorii 40-49 let

Ještě dříve než sem napíše Lumír své dojmy z Moraviamanu v Otrokovicích, musím napsat o svém dalším trialonu v neděli. V sobotu mi totiž nestačila účast na IT triatlonu, a tak jsem si ještě v neděli zajel na sprint triatlon v Moravských Budějovicích. Třetím to závodě Jihomoravké triatlonové ligy. V Budějovicích panovalo velmi větrné počasí a to ještě mnohem více než v sobotu v Račicích. Docela jsem sen tímpádem obával cyklistiky. Plavalo se ve venkovním bazéně ve dvou vlnách. Muži nad 40 let a ženy plavaly ve druhé vlně asi 20 minut po startu mužů do 40 let. Plavalo se v neoprénech a při rozplavání jsem se cítil mnohem líp než v sobotu. Očekával jsem tedy, že plavání by mohlo být o něco lepší. A taky že jo, což mi ovšem usnadnila i jedna plavkyně, za kterou jsem většinu plavání plaval. Po sedmi stech metrech vylézám z bazénu a koukám na hodinky. Vidím čas cca 12:00. Tak to je přeci jen lepší. I když na to, že to bylo v bazénu a ještě v neoprénu to mohlo být možná i rychlejší. V depu jsem se zdržel, neboť jsem se opřel o cizí kolo při svlíkání neoprénu a shodil jsem ho se stojanu. Přesto když jsem opouštěl depo tak pořadatel hlasí, že přede mnou jsou jen dvě ženy. To mne velmi povzbudilo. Než jsem si však na kole obul tretry, tak se kolem mne prohnal první muž (zřejmě borec Fuxa). Udělala se mezi námi díra, a ta se bohužel postupně zvětšovala. Vítr byl opravdu silný a v některých úsecích jsem se vůbec neodvažoval zalehnout do hrazdy, jelikož bych to asi neustál. Celá trasa na obrátku byla proti větru a mi to vůbec nejelo. Někde v druhé polovině mne dojel Šmatera a chvíli po něm závodník Bryša. Ten do toho bušil opravdu hodně a mi bylo jasné, že každý metr co uvisím bude úspěch. Hned po otočce se udělala při sjezdu mezi náma mezírka a následně jsem už jen pozoroval jak se ode mne oba vzdalují. Na kole mne pak předjel ještě Karel Špaček a i ten jel tak, že jsem se za něj pověsil jen na pár desítek metrů. Věděl jsem nicméně, že do depa přijíždím pátý z veteránů s tím, že Šmatera je z kategorie 50-59, a tudíž bojuji o stupně vítězů. Ještě v prvním kole běhu mne pak předběhl Petr Šťáva a pomalinku se mi krok za krokem vzdaloval. Já jsem naopak posléze předběhl Bryšu, onoho borce který mne odpojil ze skupinky. Kromě Fuxy jsme do cíle přiběhli 4 muži v rozmezí půl minuty. Já však celkově až pátý a tak jsem čekal na výsledky jestli někdo přede mnou kromě Šmatery je také ve starší kategorii. A opravdu to tak bylo. Obsadil jsem tedy třetí místo v kategorii 40-49 let a dostal jsem se na bednu v určitě lepším výkonu, než jsem zde podal loni. Takže co zbývá dodat. Běhá mi to letos zatím docela obstojně, ale je potřeba zlepšit hlavně kolo. Uvidím co přinesou další závody. A teď všichni už držte palce Lumírovi a Vlastíkovi na Moraviamanu!

Fotky jsem nikde na webu nenašel :o((

Výsledky jsou zde

Medailová žeň na ITC triatlonu 2011 v Račicích

by Materazzi 20. června 2011 12:16

Čtyři medaile pro naše členy, včetně celkového vítězství Lumíra

Stále pracujeme pro IT společnost Adastra, a tak jsme se pod hlavičkou naší firmy opět zůčastnili ICT triatlonu. V naší výpravě jsem byl já (Vilém), Lumír a Karolína, což nám umožnilo obsadit i soutěž družstev. Tento sprint triatlon se koná každoročně na veslařském kanále v Račicích, a letos byl součástí triatlonového týdne. V neděli se tam totiž pak konal závod českého poháru na tratích olympijského triatlonu. Z tohoto důvodu byla lehce pozměněna trať. Neběželo se po trase kola kolem kanálu, ale vybíhalo se ven z areálu do lesa. Depo bylo umístěno hned pod tribunou. Po výlezu z vody se tudíž muselo hned přeběhnout úzký most, který byl postaven přes asfaltku na kterém se jelo kolo. Tento “most” byl postaven z lešení a nevzbuzoval ve mne moc důvěru, nicméně pokud vím všichni závodníci se přes něj dostali vpořádku. Lumír pomýšlel opět na nejvyšší příčky, ale počínající nemoc ohrožovala i jeho start v závodě. Nakonec se rozhodl startovat, sám však nevěděl jak na tom bude. Na startu jsme se tedy objevili všichni tři, a všichni jsme měli medailové ambice ve své kategorii.image

Plavání se jako loni plavalo bez jediné zatáčky a nikomu z nás nevyšlo. Lumír ztratil kontkat ze špicí a vůbec nevěděl jak na tom po plavání je. Navíc někdo v depu hlásil informaci o 3 minutách ztráty, která vůbec neodpovídala realitě. Já jsem plaval velmi mizerně a čas jsem měl horší než loni, i když všechny testy ukazovaly na to, že bych měl minimálně minutu stáhnout. Ani Karolína nebyla se svým plaveckým časem moc spokojena. Navíc na ni v depu spadl špatně usazený stojan s koly, což jí způsobilo několik krvavých škrábanců na noze.

Cyklistika se jela na čtyři okruhy po asfaltové cestě kolem kanálu ve větrném počasí. Jedna z těch dlouhých rovinek se jela proti větru a druhá s větrem. Lumír vytvořil skupinku s lidma, kteří vylezli s ním z vody, a jali se stíhat lepší plavce. Brzo dojeli postupně všechny včetně vynikajících plavců Hrašeho, Břendu, Kazíkové, Černohorského a předsedu triatlonového svazu Horáka. Do depa tak přijela skupinka s tím, že se začíná od nuly. Rozhodnout měl tedy běh. Já jsem poprvé v životě zkoušel nasedat na kolo s nacvaknutýma pedálama a docela se mi to podařilo. Nicméně na kole jsem se trápil. Zvlášť když jsem jel dva okruhy sám a protivítr mi bral hodně sil. Stále jsem se ohlížel kdy mne někdo konečně dojede a dočkal jsem se až před koncem druhého kola. To mne dojel balík snad třiceti cyklistů. V něm jsem odjel v poklidu imagezbytek cyklistiky. V tom počasí bylo jasné, že nikdo nemá šanci z takového balíku odjet a tak jsem si jen většinou hlidal aby se skupina nerozdělila z pocice kousíček za špicí. Jen dvakrát jsem šel tahat špici a hned jsem se zase schoval. Karolína vyplavala ještě více vzadu než já a bohužel neměla možnost se začlenit do žádné větší skupiny. Občas se za někoho pokoušela pověsit, ale žádnou trvalou spolupráci nenašla. Chvíli to zkoušela dokonce i s Lumírovou skupinou když ji sjeli o kolo.

Běh byl letos náročnější, jelikož byl po nezpevněných cestách v lese vedle areálu. Podle dosažených časů to ale bylo letos lehce pod 5 km. Lumír začal běh ve vedoucí skupině závodníků. Po pár stech metrech zkusil nastoupit a zjistil, že se nikdo nechytil. Vypracoval si tedy  náskok, který pak hlídal až do konce a konečně získal na tomto závodě i celkové vítězství. Já jsem byl také s během spokojen (podle rozdílu mezi mnou a Lumírem), ale tato jediná povedená disciplína stačila letos jen na šesté místo v kategorii. Myslím, že i Karolíně se běh povedl a doběhla si pro třetí místo mezi ženami. V družstvech to nakonec stačilo na druhé místo, když Autocont vytěžil vítězství zejména díky plavecké olympioničce Kazíkové, která s velkým náskokem zvítězila mezi ženami.

Lumír byl tedy nadmíru spokojen. Čas 1:02:38 znamenal vítězství v soutěži IT a celkové vítězství. Odnesl to však asi nemocí, což je pro něj týden před Moraviamanem velmi nepříjemné. Karolína byla na bedně za třetí místo mezi ženami s časem 1:16:50 a určitě je spokojená taky. Já měl čas 1:11:10 a nakonec jsem se na pódium podíval taky a to za druhé místo v soutěži družstev. Díky Lumíre a Karolíno!

Na zpáteční cestě jsem si zahrál na reportéra a zde je rozhovor s našimi úspěšnými závodníky

Výsledky IT triatlonu 2011

Tags: ,

Xtreme Triathlon Brušperk 2011

by Adam 15. června 2011 20:19

Premiéra nových kombinéz na Moravě.

V sobotu 11.června jsem já (Adam) a Karolína vyrazili na terénní triatlon do Brušperku. Tento závod se během své osmileté existence stal velmi populární a kapacita závodu – 110 startujících bývá téměř vyčerpána. Stejně tomu bylo i letos, kdy již týden před startem bylo na startovní listině nějakých 120 přihlášených. Někteří předem přihlášení nedorazili, takže nakonec všichni kdo přijeli, do závodu odstartovat mohli. Závodu se zůčastnilo 101 lidí.

brusperk_karolinabrusperk_karolina_1brusperk_karolina_2

Já jsem byl v Brušperku už loni, takže jsem přibližně vědel do čeho jdu. Karolína se závodu zůčastnila poprvé a byl to její první závod v terénním triatlonu. Počasí v den závodu vyšlo ideálně, nebylo takové horko jako loni a voda měla příjemných 22 stupňů. Pro plaveckou část byly povoleny neopreny, ale já jsem se rozhodl, že neopren nepoužiju a vyzkouším při plavání novou týmovou kombinézu. Plavalo se v ní výborně, svůj loňský čas jsem vylepšil téměř o minutu. Po plavání přišlo na řadu horské kolo. Trať kola byla po četných dešťových přeháňkách v předchozím týdnu dost bahnitá. Na horském kole moc nejezdím, spíše jen tak doplňkově a Karolína na něm nejezdí téměř vůbec - jela na vypůjčeném kole. V technických úsecích na trati jsem měl nemalé problémy a taky mě dost soupeřů předjelo. V jednom místě jsem na poslední chvíli stihnul vycvaknout tretry a ustát to, ale za cenu křečí do obou lýtek. Naštěstí po protažení jsem to rozhýbal a dále v závodě se již křeče neprojevily. Pro nás oba bylo dnes kolo nejslabší disciplínou. Závěrečný běh patří spíše k těm kratším – v propozicích 4.5km (reálně odhaduju kolem 4). Trasa vede silnicemi města Brušperk s asi 50 metrů dlouhým výběhem schodiště následovaným táhlým kopcem a seběhem přes louku zpět k přehradě. Při běhu už jsem pak jenom předbíhal a svůj loňský čas v tomto úseku opět vylepšil. Celkově jsem závod zvládnul o necelou minutu rychleji než loni a nebýt nevydařené cyklistické části, tak to mohlo být ještě lepší. Karolíně těsně unikla medailová třetí pozice. V ženách nejrychlejším během dotahovala soupeřku před ní, ale nakonec to nestačilo – kdyby byl běh o kousek delší.... Pro příští rok potrénujem trochu více na horském kole a už to vyjde.

brusperk_adam_3brusperk_adam_1brusperk_adam_2

Výsledky.

Czechman 2011

by Lumír 7. června 2011 15:01

První půlka letos a čas pod 5 hodin.

V sobotu 4.6.2011 se konal ve Starých Ždánicích u Pardubic 5. ročník Czechmana, který je zařazen do Českého poháru v dlouhém triatlonu. Tento závod se jede na tratích polovičního ironmana, tedy konkrétně 1,9km plavání, 90km kolo a 21,1km běh. Czechman je dle počtu účástníků největším závodem v ČR a pro nás největším závodem, kterého jsem se doposud zúčastnili. Za SK Fuga jsme byli na startu dva - Vilém a já (Lumír) a měli jsme premiérově nové triatlonové kombinézy.

czechman_kombinezy

Ve 12:00 jsme se, za doprovodu helikoptéry České televize, vrhli do vody a začali ukrajovat první metry letošního Czechmana. Z plavání jsem měl trošku obavy, přece jen přes 300 lidi je hodně a dala se očekávat pořádná mačkanice. Naštěstí se mé obavy nenaplnily a k žádným kolizím nedocházelo. Bylo to moje první plavání v neoprenu a na otevřené vodě letos, taky to podle toho vypadalo - nebyl jsem schopen držet směr a taky jsem se nemohl dostat do tempa. Pocitově mi to začalo plavat až na poslední bojce necelých 400m před cílem. Do prvního depa jsem se dostal za 31:32, trošku za očekáváním, ale napoprvé dobré.

lumirvneoprenu

Na kolo jsem nasedal celkem čerstvý, téměř jako bych předtím neplaval :-). Trať kola byla rozdělena do dvou okruhů a až na pár mírných hrbolků byla celá na rovině, když to přeženu tak by se to dalo zvládnout na jeden převod. Trasa byla zvolena hodně dobře, nebyl na ní téměř žádný provoz, úsek kolem depa byl pro dopravu uzavřen úplně a povrch byl až na vyjímky (průjezd vesnicí po kočičích hlavách) taky dobrý. Jízda v háku nebyla povolena a tak jel každý za svoje. Poprvé jsem ale ocenil jízdu v povoleném háku, kdy je vzdálenost mezi závodníky více než 10m, v porovnání s loňským Slovakmanem, kde jsem téměř celé kolo odjel osamocen, je to opravdu psychická pomoc a pomáhá to držet tempo. Oba okruhy jsem zajel za téměř stejný čas a bez žádné krize. Příjemně mě překvapilo, že jsem to byl schopen celé odjet zalehlý na hrazdě. Ve druhém depu jsem byl za 2:30 a relativně v pohodě.

Na běhu skončila pohoda předchozích dvou disciplín a začal boj o přežití :-). Kolem 1.km jsem dostal křeče do obou noh a chvíli to vypadalo, že budu muset závod vzdát. Musel jsem uplně zastavit a asi 10 minut zůstat na místě a lehce protahovat nohy. Křeče naštěstí přešly a v maratonském tempu jsem byl schopen pokračovat dále. Pro jistotu jsem pak na každé občerstvovačce zastavoval a pár sekund setřil nohy :-). Trasa běhu se skládala ze dvou okruhů, kdy byl značený každý kilometr - velice příjemné pro kontrolu tempa a většina trati byla vedena ve stínu, co v počasí které panovalo každý ocenil. První okruh jsem se protrápil za hodinu a něco. Po náběhu do druhého kola jsem propočítal jak na tom jsem a určil jasný cíl dat to pod 5 hodin. Ve druhém kole už to bylo veselejší a dařilo se mi i postupně zrychlovat. Do cíle jsem se dostal za 1:50, čas nic moc ale za daných okolností je to úspěch.

Celkově jsem dokončil za pěkných 4:55:34 na 56. místě a 13. v kategorii. Závod hodnotím jako úspěšný a uvidím jak to půjde na konci června v Otrokovicích na plném ironmanovi (3,8-180-42,2).

Vilém závod zhodnotil následovně:
"Start - strach že mi dojdou daleko od břehu po nemoci síly a první půlka v plavání volně, i tak jsem byl zklamaný když jsem viděl na hodinkách čas přes 41 minut, navíc jsem se zdržel v depu s podkolenkama a tak jsem vyrážel na kolo pořádně naštvaný. To způsobilo, že jsem se nechal vyhecovat jedním borcem co mne předjel a nejel jsem svoje tempo. Proto jsem měl druhé kolo asi dost pomalejší. O kolik nemůžu říct, jelikož mi tachometr naskočil až někde v půlce prvního kola. Nicméně jsem dojel do depa těsně po 3 a půl hodinách, což byl pěkný základ pro možný osobák v půlce. Do závodu jsem šel ale s tím, že na běhu vzdám, protože jsem byl těsně po nemoci. Chtěl jsem odběhnout alespoň jeden okruh, ale při krizi někde před 3. kilometrem ve spojením s žaludečními problémy mne přiměla k předčasnému ukončení tohoto hezkého závodu."

Celkové výsledky tady. Průběžné výsledky Českého poháru v dlouhém triatlonu zde. Televizní záznam České Televize ČT4.

Škoda že se Vílém nekousnul a nedokončil. Za to ho ale políbila básnická můza a složil básničku, podle které se příště určitě bude řídit a my ostatní také :-).

Mé srdce bije pro Fugu
za ni se vždycky rvát budu
snad neudělám ostudu
a slávu Fuze dobudu

Modrá na startu září dnes
"Fuga" na hrudi má můj dres
s hrdostí vše co v sobě mám
na trati pro Fugu odevzdám

Tags: , ,

Memoriál prof. Benáčka v Olešnici 2011

by Materazzi 2. června 2011 10:31

Posun oproti loňsku, ale ještě to nebylo ono

Tak jako loni jsem se i letos zúčastnil v místě rodiště mé přítelkyně orelských běžeckých závodů a postavil jsem se na start momoriálu profesora Benáčka v Olešnici. Vše bylo oproti loňsku stejné, a tak na mne jako na čtyřicátníka čekala trať jen 2,5 km dlouhá. Na startu tytéž tváře jako loni, z čehož jsem usoudil, že mohu pomýšlel na ty nejvyšší příčky. Hned po startu se ujal vedení celému startovnímu poli závodník Žíla, který je v mé kategorii a loni vyhrál. Po pár desítkách metrech bylo jasné, že na tohoto borce mít nebudu. Žílovi sekundoval jen jeden junior, pak jsem následoval já, s vítězem kategorie nad 50 let, a teprve za námi ostatní závodníci, včetně všech mužů kategorie A. Několikrát jsem si s uvedeným závodníkem vyměnil pořadí, ale na hrázi už přede mnou získal menší náskok a pak přišel kopec “drťák”, který mne letos trochu zdrtil. Před závodem jsem jel totiž s Kuřimi do Olešnice na kole a v tom kopci jsem pak pořádně cítil stehna. Tam mě předběhl první závodník z mužské kategorie A. V následném seběhu se mi ho už jej předběhnout nepodařilo, ale alespoň jsem předběhl vítěze starší kategorie a doběhl jem tak do cíle po prvním kole třetí a v kategorii druhý. Výsledný čas 11:43 byl sice o 27 sec lepší než loni, ale myslel jsem, že to letos zaběhnu lépe. Nezbývá než hledět dopředu a snad příští rok vyhraji. Pokud nepříjdou nějací noví běžci jako příchozí závodníci. Jako cenu jsem dostal mimo jiné velikou štangli salámu na které si pochutnávám dodnes.